Serwis

Szybko i niezawodnie

Już za jednym kliknięciem. Bezpłatnie odbierzemy Twój sprzęt we wskazanym miejscu i oddamy Ci go ponownie po skończonej naprawie.

Usługa DOOR to DOOR

Co podlega naprawie?

Wszystkie urządzenia domowe Home & Garden.

Zlecenie naprawy – prosto i skutecznie

Wygodniej już się nie da: zlecenie naprawy złożysz w kilku krokach

  1. Prześlij zgłoszenie reklamacyjne mailowo na adres dok@slike.pl lub zgłoś telefonicznie 698599195 w tym celu będziesz potrzebować:
  • dane swojego urządzenia
  • dane adresowe pod którymi znajduje się myjka
  • dane dotyczące gwarancji (w przypadku naprawy poza gwarancją od razu poinformujemy Cię o kosztach naprawy) – dokument zakupu
  1. W celu wysyłki urządzenia możesz skorzystać z naszego serwisu odbioru lub wysłać bezpośrednio na adres firmy Slike sp zo.o. Pasturka 160, 28-400 Pińczów.
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego z wszystkimi niezbędnymi danymi, zlecimy odbiór urządzenia na serwis (kurier przyjedzie z dokumentami po odbiór myjki na serwis)
  3. Naprawione urządzenie dostarczymy Ci z powrotem na wskazany adres – oczywiście bezpłatnie.
0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyPowrót do sklepu