Serwis
Szybko i niezawodnie
Już za jednym kliknięciem. Bezpłatnie odbierzemy Twój sprzęt we wskazanym miejscu i oddamy Ci go ponownie po skończonej naprawie.
Usługa DOOR to DOOR
Co podlega naprawie?
Wszystkie urządzenia domowe Home & Garden.
Zlecenie naprawy – prosto i skutecznie
Wygodniej już się nie da: zlecenie naprawy złożysz w kilku krokach
- Prześlij zgłoszenie reklamacyjne mailowo na adres dok@slike.pl lub zgłoś telefonicznie 698599195 w tym celu będziesz potrzebować:
- dane swojego urządzenia
- dane adresowe pod którymi znajduje się myjka
- dane dotyczące gwarancji (w przypadku naprawy poza gwarancją od razu poinformujemy Cię o kosztach naprawy) – dokument zakupu
- W celu wysyłki urządzenia możesz skorzystać z naszego serwisu odbioru lub wysłać bezpośrednio na adres firmy Slike sp zo.o. Pasturka 160, 28-400 Pińczów.
- Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego z wszystkimi niezbędnymi danymi, zlecimy odbiór urządzenia na serwis (kurier przyjedzie z dokumentami po odbiór myjki na serwis)
- Naprawione urządzenie dostarczymy Ci z powrotem na wskazany adres – oczywiście bezpłatnie.